ANOTACIJA: Koks gali būti psichologo vaidmuo mokykloje: jo darbo būdai gerinant mikroklimatą skirtinguose mokyklos lygmenyse: klasėje, tarp mokytojų, administracijos komandoje? Pristatomas ir aptariamas psichologo vaidmuo, galimi veikimo būdai bei su kokiomis ribomis jis susiduria. Analizuojama kaip psichologas gali padėti klasės auklėtojui, mokytojui, mokyklos vadovams.
TIKSLAS: geriau suvokti mokyklos psichologo vaidmenį, kai sprendžiamos emocinės, bendravimo ir bendradarbiavimo, mikroklimato gerinimo problemos.
DARBO METODAI: paskaita, diskusija, skaidrės Power Point programoje, situacijų analizė.
TRUKMĖ: 1.5 akad. val.
SKIRTA:
- Mokytojai,
- Klasės auklėtojai,
- Mokyklų vadovai
AUTORĖ: psichologė Ramunė Vidžiūnienė
INFORMACIJA
Psichologė
Ramunė VidžiūnienėP.Cvirkos g. 1
Tel.: (8 679) 86380
El. p. r.vidziuniene@spt.moletai.lt