Pradinis ugdymas

Molėtų r. mokytojų edukacinė patirtis

Eil. Nr.TemaAutoriaiDarbas saugomasPristatymo data
1.Grįžtamasis ryšys – prasminga pamokos dalisE. KasinskaitėMolėtų pradinė mokykla2021-03-17, 18
2.Grįžtamasis ryšys savivaldžiam mokinio mokymuisiŽ. ArlickienėAlantos gimnazija2021-03-17, 18
3.Savivaldžiai besimokantis pradinukas – misija įmanoma!V. OželienėGiedraičių A. Jaroševičiaus gimnazija2021-03-17, 18
4.Pasaulio pažinimas „Kas mena mūsų krašto praeitį?“A. Kimbartienė, J. DaškevičienėGiedraičių A. Jaroševičiaus gimnazija2021-03-17, 18
5.IKT integracija pradinės klasėseR. DaukantienėMolėtų pradinė mokykla2017-04-20
6.Motyvacijos skatinimas – aktyvaus mokymosi garantasJ. DaškevičienėGiedraičių Antano Jaroševičiaus gimnazijoje2017-04-20
7.Kaip susidraugauti su sportu?A. RepečkienėMolėtų pradinė mokykla2017-04-20
8.Vizualinio mąstymo ir skaitymo strategijų sintezė integruotoje   dailės – lietuvių kalbos pamokoje A. KimbartienėGiedraičių Antano Jaroševičiaus gimnazijoje2016-04-20
9.„Teksto vaizdavimo grafine struktūra“ strategijos taikymas sprendžiant tekstinius uždavinius 4 klasėje.  J. DaškevičienėGiedraičių Antano Jaroševičiaus gimnazijoje2016-04-20
10.Iliustracijų reikšmė teksto supratimui J. BagdonienėSuginčių pagrindinėje mokykloje2016-04-20
11.Skaitymo strategijų taikymas užklasinio skaitymo pamokose K. PetkevičienėSuginčių pagrindinėje mokykloje2016-04-20
12.Grafinės teksto tvarkyklės. Žvaigždė. Pasakojimo plano strategijaI. KaraliūtėMolėtų pradinėje mokykloje2016-04-20
13.,,Palyginimo ir sugretinimo“ metodo taikymas lietuvių kalbos pamokose   L. AuglienėMolėtų pradinėje mokykloje2016-04-20
14.Skaitymo gebėjimų ugdymas 1-2 klasėjeM. MatulienėMolėtų pradinėje mokykloje2016-04-20
15.Pasaulio pažinimo testų atlikimas, taikant skaitymo strategijas A. RepečkienėMolėtų pradinėje mokykloje2016-04-20
16.Mokinio skaitymo įgūdžiai- jo asmeninio augimo veiksnys D. PumputienėMolėtų pradinėje mokykloje2016-04-20