SEMINARO TIKSLAS: suteikti teorinių ir praktinių žinių pedagogams apie kalbos ir kalbėjimo sutrikimus; apie įvairius rašymo ir skaitymo sutrikimus bei lavinimo būdus.
ANALIZUOJAMOS TEMOS:
- Kalbos ir kalbėjimo sutrikimų klasifikacija
- Pagrindiniai kalbos sutrikimų požymiai
- Rekomendacijos, kaip ugdyti tam tikrą kalbos ir komunikacijos sutrikimą turintį mokinį
- Rašymo sutrikimų klasifikacija
- Būdingiausios skirtingų rašymo sutrikimų klaidos
- Rekomendacijos dėl klaidų vertinimo rašto darbuose
- Skaitymo sutrikimų klasifikacija
- Dažniausiai pasitaikantys skaitymo sunkumai, klaidos
- Kaip padėti skaitymo sutrikimų turinčiam mokiniui?
DARBO METODAI: paskaita, savarankiškas darbas grupėse; mokinių rašto darbų aptarimas; diskusijos.
TRUKMĖ: 4 akad. val.
SKIRTA:
- įvairių dalykų pedagogams
AUTORĖ: logopedė Lina Repšienė