Paskaita „Kaip mokyti „hiperaktyvų“ vaiką?“

PASKAITOS TIKSLAS: suteikti tėvams ir mokytojams žinių apie aktyvumo ir dėmesio sutrikimą turinčio vaiko ugdymo ypatumus.

ANALIZUOJAMOS TEMOS: „Hyperaktyvaus“ vaiko apibūdinimas. Aktyvumo ir dėmesio sutrikimą turinčio vaiko elgesio keitimo galimybės. Kaip padėti mokytis aktyvumo ir dėmesio sutrikimą turinčiam vaikui.

DARBO METODAI: paskaita, diskusija

TRUKMĖ: 1 val.

SKIRTA:

  • pradinių klasių ir priešmokyklinio amžiaus vaikų tėvams ir mokytojams

AUTORĖ: specialioji pedagogė Edita Rožėnienė

Specialioji pedagogė

Edita Rožėnienė
P.Cvirkos g. 1
Tel.: (8 679) 86482
El.p. e.rozeniene@spt.moletai.lt