Kalbos

Molėtų r. mokytojų edukacinė patirtis

Eil. Nr.TemaAutoriusDarbas saugomasPristatymo data
1.Ar nuotolinis ugdymas (ne)gelbsti savivaldaus mokymosi įgūdžių formavimuisi?D. Sičiūnienė, L. UrbanavičienėMolėtų gimnazija2021-03-17, 18
2.Pamokos studija Giedraičių Antano Jaroševičiaus gimnazijojeV. Putnienė, R.Čeikauskienė, I. ŽiupkienėMolėtų r. Giedraičių Antano Jaroševičiaus gimnazija2021-03-17, 18
3.Mokinių anglų k. komunikacinės kompetencijos ugdymas

S. Stundienė

Molėtų gimnazija2021-03-17, 18
4.Netradicinė aplinka – maža/didelė mokinio sėkmė

D. Sičiūnienė,

L. Urbanavičienė

Molėtų gimnazija2019-02-19
5.Refleksija kaip metodas lietuvių kalbos ir literatūros pamokoseV. PutnienėGiedraičių Antano Jaroševičiaus gimnazija2019-02-19
6.Netradicinės integruotos veiklos Molėtų gimnazijoje

V. Zapolskienė

R. Mongirdienė

Molėtų gimnazija2019-02-19
7.Savęs įsivertinimas- svarbi ugdymo(si) dalisA. AmbrazienėMolėtų gimnazija2017-10-30
8.Mokinių pažangos matavimas kitaip: kūrybos almanachas „Pro kūrybos langą“

D. Sičiūnienė

L. Urbanavičienė

Molėtų gimnazija2017-10-30
9.Motyvaciją skatinančių metodų taikymas ugdymeE. ŽilinskaitėJoniškio mokykla-daugiafunkcis centras2017-04-20
10.Šeštos klasės mokinių skaitymo kompetencijos auginimasV. PutnienėGiedraičių Antano Jaroševičiaus gimnazijoje2016-04-20
11.Kaip ugdyti aktyvų skaitytoją?J. AudenienėMolėtų progimnazijoje2016-04-20